Min nybyggda skola - ridhus & stall

Hittade en jätteful film som jag visst lite random gjort? Fråga mig inte när, men det var tydligen innan all snö kommit, och när bygget inte kommit så långt på skolan. Här ser ni i alla fall hur stallet byggs upp, där våra hästar står när vi är i skolan, och ridhuset som vi alla väntar på.. Inte på något sett seriös film, vi fjollar runt lite i uttråkning ;)

Och även vår snygga skolsal, 10 points!
(Jag går på Sveriges ridgymnasium, har ett innlägg här för er som vill läsa om det.)



Kommentarer
Postat av: carro hanssom

HAHAHAHA asså shieet JA GILLAREEE :D

2011-01-04 @ 14:53:51
Postat av: Sofia Genne

Hahahahah Carro din jävla stalker.. kmr till skolan på Tisdag tror jag, miss uuuu! <3

2011-01-04 @ 15:08:06
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Alltså HAHA! det där var mobbat -.- <3

2011-01-04 @ 17:50:11
Postat av: Natalie

Haha, asså jag är beroende av eran blogg :(

vill hela tiden läsa mer, mer och mer! :o

går tillbaks och läser flera dagar tillbaks för att se om jag missat något..



STOR tummeupp till TeamSL! :D<3

2011-01-04 @ 18:16:22
URL: http://ponnismurfarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan aldrig se filmerna du lägger ut, måste man ha något speciellt program?

2011-01-04 @ 21:53:02
Postat av: Sofia Genne

Anonym: Konstigt.. näe det ska inte behövas..

2011-01-04 @ 22:21:43
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0