Varning!

Idag har jag verkligen jättemycket, så varning för lite kass update från min sida - tyvärr!
Ni fick i alla fall bilderna, och senare ikväll ska jag försöka skriva mer.

En sak till -
Alla ni som skriver konstruktiv kritik/allmän kritik till mig i kommentarer, ursäkta er inte! Det behöver ni inte göra, jag kan ta kritiken - nema problema :) Dessutom skriver många av er riktigt bra och konstruktivt vilket jag kan ta till mig av. De kommentarer där jag tycker att personen som skrivit skrivit ett allmänt onödigt påhopp utan grunden - rinner av mig som vatten. Så kommentera på, kritisera och skriv det ni känner för. Jag överlever, tro mig ;)

Nu ska jag dra mig ut till stallet, för att sedan kunna fokusera resten av kvällen på litteraturhistoria och religion - avundsjuka? ;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt avundsjuk är jag, haha

2011-05-02 @ 17:57:08
Postat av: helga

ingen riktig kritik kanske men du skrev ett inlägg om hur du skyddar hästens ben vid ridning och då hade du en bild på hur hästen hade lindade ben..de kanske inte ens var du som lindade, men linda gärna alla lindor åt rätt håll :p bara något jag störde mig på och eftersom bloggen är så stor så tar ju många efter och kanske lär sig fel..bara en tanke jag hade :)

2011-05-02 @ 18:34:32
Postat av: Bella - Montéryttare

Inte särskilt avundsjuk ;)



glöm inte att va med o tävla på min blogg om fina priser :)



http://montebloggen.se/2011/may/tavling-med-fina-priser.html

2011-05-02 @ 19:20:53
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Karin

Men man känner sig så himla elak i alla fall jag. Jag är jätte bra på att ta konstruktiv kritik men känner mig väldigt elak när jag ska kommentera andra.

2011-05-02 @ 19:27:52
Postat av: Mli

Dina Pioneer crocodile stövlar, är de bra ? Och är de hållbara ? Jag är nämligen sugen på ett par men vill veta lite hur kvalitén är på dem :)

2011-05-02 @ 19:58:59
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det sant det som ponnysanning skrev? http://ponnysanning.blogspot.com/2011/05/true-or-false.html#comments

2011-05-02 @ 20:47:04
Postat av: Anonym

Är det sant det som ponnysanning skrev? http://ponnysanning.blogspot.com/2011/05/true-or-false.html#comments

2011-05-02 @ 20:48:17
Postat av: Emilia

Läste det som ponnysanning skrev om att du var på fest, jag undrar varför det är så speciellt. Jag menar du är inte mindre människa än någon annan och vem är inte på fest ibland? så töntigt av ponnysanning!



Ha de så bra ! :)

2011-05-02 @ 22:14:19
URL: http://ponnypuckon.blogg.se/
Postat av: emma

kunde inte kommentera det inlägget du skrev senast om kommentarerna så jag kommenterar på detta ist :)

Jag ska inte säga att jag vet hur winnie är för det gör jag inte men om han är piig och så att du känner att han blir spänd om du pressar honom försök att bli starkare i sitsen sitt kvar så långsamt som möjligt eller vad man ska säga så han känner att hn kan samla sig då, jag har problem med att min ponny är så pass känslig för skänklen att så fort jag går emot blir det full fart fram så jag försöker göra allt via sitsen sen så högre form är svårt men att tips är lite bakdelsvändningar och sen börja i traven och korta tyglarna om han är genom riden så kommer han gå fram till bettet endå tror faktiskt inte att har har några problem med en högre form man måste bara komma på varann lite när man ska göra nya saker :)

Hoppas mina tips var till nytta och det kommer nog gå jätte bra :)

2011-05-02 @ 23:29:52
URL: http://emmaedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0