Vad tycker ni?

Min syster fyller år på lördag och önskar sig Kingsland kläder, alltså lite mer vanliga kläder i märket Kingsland. Jag är lite kluven till det där med vardags kläder i ridmärken, jag förstår att KL säkert är ett större märke än bara för ridning i andra länder, men här..?

Imed att det rör sig så mycket pengar per klädesplagg så lägger jag hellre de pengarna på märken som är igenkända av icke-hästmänniskor också. Inte för att märket är det viktigaste, men jag har bra mycket hellre på mig converse av märket "All star" än "KL" - håller ni inte med?


Kingsland i all ära, men för min del så är ridmärken något som stannar bland hästarna och "vanliga" märken något jag gärna lägger pengar på till vardags.

Hur ser ni på saken?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, blir lika "chockad" varje gång jag ser någon random i stan med en KL-jacka. Ser lite.. fel ut :P

2011-05-27 @ 19:46:41
Postat av: Sandra

Jag håller helt och hållet med!

2011-05-27 @ 20:14:38
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Catrine

Håller med!

2011-05-27 @ 21:51:16
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: lisa

Poäng. Tror inte att "häst märken" kan konkurera med "vanliga"

2011-05-28 @ 11:40:38
URL: http://lisakarlsen.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

håller med till hundra, är de lixom inte roligare när folk känner igen märket? ;S

2011-05-28 @ 14:05:07
Postat av: Moa

Jag håller med! Docki kan det vara kul att ha mer ickehästiga kl kläder också, om man övernattar på ett meeting, eller om man ska hjälpa till på en rävling & inte vill vara hästklädd. Men oftast har man ju antingen hästkläder på sig, eller vanliga "ickehästiga"kläder :)

2011-05-28 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0