Tömkörning för fulla muggar

Har precis kommit uppspringandes från stallet efter att ha haft dressyrlektion - dock hade vi tömkörning istället för dressyr.. Vi tog Mahjong och en annan klasskompis polle, och jao det funkade väl. Dock hade jag annan utrustning på Mahjong än vad jag brukar ha, fick låna av skolan nämligen, vilket inte var helt lätt för mig som är van vid korta tömmar och helt andra sätt.. men det är riktigt bra träning i alla fall! Så nu är häst 1 klar i alla fall.

Martijn är klarborstad och väntar på att jag ska komma ner till stallet, så ska han få sig en sväng ut i skogen idag! Riktigt mysigt, speciellt när det är så gött väder ute.

I eftermiddag är det att dra till Göteborg och Liseberg som jag nämnt tidigare.. får se om jag kan dra med mig lite folk från huset bara, tråkiga ungar backar ur i sista stund? Aja, annars träffar jag fint folk där ;)

Fixat en film på Martijn föresten som filmades den 3 maj, slänger upp den lite senare så håll koll :D


Kommentarer
Postat av: Dafie

Kan du inte förklara hur man utalar Martjin någon gång? Haha, har aldrig fattat det...

2011-05-20 @ 14:36:20
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: molly

sockersöt är du! och din blogg är superfin! kolla jättegärna min också och släng in en kommentar? :)

2011-05-20 @ 15:23:05
URL: http://hllow.blogg.se/
Postat av: Anonym

martajn, eller bara martin hoho

2011-05-20 @ 16:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0