Tisdag!

Kom precis hem från skolan, och har dessutom avklarat litteraturhistorieprovet!
Idag är det hoppträning för Maria Hagström hemma hos oss, jag ska dock bara hoppa lågt för lydnadens skull.

Jag ska dessutom rida på vanligt tredelat istället för Magic bettet bara för att han ska ta tag mer och bli lite väl kaxig för att sedan bli perfekt på Magic'et igen. Jag tycker nämligen att han har varit lite väl känslig det sista = han börjar tjaffsa och blir ofokuserad.

Vi får se hur det går, självklart utvärderar jag sedan!




Kommentarer
Postat av: My

Älskar verkligen din häst hantering Linn! Det är faktiskt du som har fått Winnie till den underbara tävlingsponnyn han är idag!Du gör ett fantastiskt jobb med pållarna,men nu undrar jag vilket försäkringsbolag du har dina hästar försäkrade i? :) Skulle vara jätte tacksam om du svarade på detta,jag tycker det är lite intressant å höra vad andra har innan vi tar hem min nya stjärna och bestämmer oss för vilket försäkringsbolag :D

2011-05-03 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0