Tillägg/förtydligande i TR I

En bra punkt som förtydligats i TR för i år är den här punkten -

  • När det gäller bevakning av uppstallning på tävling så ska det alltid finnas någon på plats på området, även nattetid. Gäller på alla nivåer av tävlingar där uppstallning erbjuds.

    Jag har bara väntat på en strängare regel ang. bevakning kring tävlingsstallen. Känns riktigt bra! Jag är alltid orolig när hästarna står uppstallade så, på nytt ställe med massa nya hästar - och det finns på internet att det är stall som är bebodda av hundratusentals kronors värda hästar.
  • Men det är ju alltid såhär, regler ändras, tillkommer och tas bort. Lite svårt att hänga med ibland, men ridsports hemsida är verkligen att rekomendera. Där finns det hela tiden uppdaterat vad som händer :D

    Läs HÄR för att se fler nya/förtydligande regler i TR l.


    Winnetoo i en tävlingsbox i Karlstad.


    Kommentarer
    Postat av: Sanna

    Det var på tiden!

    När jag kom till stallet en morgoen och skulle mata min häst så var jag troligen först den morgonen och hittade en lös häst i stallgången. Den hade gått under natten och ätit från nästan allas mat och mådde inte speciellt bra sen efter det!

    2011-05-31 @ 19:36:41
    Postat av: Anonym

    Hur gick hopptträningen? :)

    2011-05-31 @ 20:31:50
    Postat av: Lamia / Hästsport

    Äntligen någon TR ändring som faktist är BRA!

    2011-05-31 @ 20:58:16
    URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
    Postat av: Sara

    ja verkligen skönt att veta att det är någon som håller ett öga på dom hela tiden när dom inte känner varandra :)

    2011-05-31 @ 21:21:10
    URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
    Postat av: Emeli

    Kalasbra <:

    2011-06-01 @ 02:26:23
    URL: http://solitarymoment.blogg.se/
    Postat av: Daniela

    Yeees :D



    Jag håller med dig :D

    2011-06-01 @ 22:33:29
    URL: http://powerpony.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0