Nej vi är inte döda, ja vi lever

Jag måste vara legendarisk, för jag har överlevt (nästan helt) 21 Maj - domedagen.. tss ;)

I vilket fall var det härligt ute igår, och vi flummade runt med andra bloggkompisar, typ Andrea, Klara & Carro för att nämna några. 18 000 människor var på plats och det gick inte ens att ringa/smsa, linjerna var överbelastade! sjukt..

Jag vet att Linn inte skulle ha möjlighet att blogga så mycket idag, och jag har jobbat hela dagen så det förklarar min sits också.

Jag har känt av regält att jag faktiskt är sjuk, medans andra stått i T-shirt eller shorts så har jag stått i jeans, linne, tjocktröja samt vinterjacka på, och frusit ihjäl? Det är ju inte bättre att jag har jobbigt att andas också. Usch usch!

Ligger nerbäddad och ska värma upp kroppen nu i alla fall, fingrarna är fortfarande stelfrusna så det tar mig 10 gånger längre tid än vanligt att skriva det här inlägget. Ni får ett gäng bilder från igår -


fula lilla PoR bloggish


Klaraa (elviraochklara) jag & linnsan <3


genne & linnsan <3


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Men! Va lång Linn ser ut, haha. Eller är det Sofia som är kort? :)

2011-05-21 @ 19:42:58
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Yasmine: Jag är kort (a)

2011-05-21 @ 20:40:01
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Magdis

Hej

skulle du kunna berätta för och nackdelarna med att gå på Sveriges ridgymnasium då jag själv funderar på att börja där:)

Svara gärna i ett inlägg;)

Btw älskar er blogg

2011-05-21 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0