Minns ni..?

Ni som följt mig riktigt länge kanske minns när en sida "ridsportifokus" började skriva om mig och Winnetoo som sidans följetångs ekipage? Riktigt rolig grej, blev intervjuad av dem och så skrev de nya artiklar om oss och våran utveckling tillsammans, från första veckan tillsammans typ. Finns hur mycket som helst kring våra tävlingar osv på den sidan, läste precis igenom en del. Minnen :')

Klicka HÄR för att komma till en utav artiklarna.



"Målet för i år är starta en LA innan tävlingssäsongens slut.
- Och vårat långsiktiga mål är såklart att bli riktiga vinnare, att få stå på prispallen och göra bra prestationer tillsammans i högre klasser."

Det är allt en härlig känsla att gå tillbaka och läsa om sina mål, och inse att man verkligen har lyckats med allt man då bara drömde om..





En annan rolig sak med den här följetångs grejen är att Genne har berättat att det var där hon såg och hörde om mig första gången.. haha!

Någon som läste dessa gamla artiklar, finns det någon som hängt med så länge? Tre år sedan snart ju..





Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästsport

Kul grej, hade missat det helt!

2011-05-23 @ 16:27:11
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: lisa

Det är en som har skrivit om dig Linn i sin blogg :)

www.fleke.blogg.se

2011-05-23 @ 16:43:27
Postat av: MAJA TURESSON

din ponny är underbar!



kika gärna in på min blogg :)

2011-05-23 @ 17:33:33
URL: http://mturesson.devote.se
Postat av: Emelie

Jag har läst dem och hängt med lääänge. Så roligt att se din utveckling och du ger bra insperation! Du är grym Linn :D

2011-05-23 @ 18:10:36
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0