Martino fino!

Snacka om att jag är nöjd över mina pollar idag! Redan när jag skrittade fram Martijn kände jag att han var på riktigt bra humör och redo för att ge fullt ut på ett dressyrpass. Älskar när man får den känslan..

Och det gick riktigt bra, finfina killen jobbade på med en väldigt härlig känsla idag.

Fotograf: Lovisa Jacobsson

Jag ringde ner Lovisa & Martina som snällt kom ner till paddocken och fotade samt filmade i mängder, och en del bilder blev hur fina som helst! Känns fint att få många nya bilder nu, för snart är det dags att leta nytt hem åt bäbisen min! Tack för detta tjejer, jag vet att ni kommer att läsa detta :)



Kommentarer
Postat av: amanda

Du känner väl jessica? letar inte hon häst??

2011-05-04 @ 08:14:11
Postat av: Anonym

När ska ni bestämma vinnaren till tävlingen ni hade förut, med gästblogginslägget? :)

2011-05-04 @ 08:15:09
Postat av: jossannn

coolt ;D

2011-05-04 @ 09:35:19
Postat av: Anonym

hur hög är han?:)

2011-05-05 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0