Linn's filmminne # 5

En film som är filmad för ungefär ett år sedan, ett vanligt markarbetspass hemma med ett par högre språng i slutet. Under sommaren 2010 så var det mycket fokus på att Winnetoo inte skulle rusa efter hinder eller stressa upp sig pga. hindren. Därför jobbade jag mycket med små hinder, mycket volter, korta vägar och även lite sidflyttande arbete för att hålla honom lugn och fokuserad.

När ni ser filmen, ha i åtanke att detta är ett helt år sedan, och att vi har utvecklats båda två sedan dess.


Åh, sommarlåtar 2010.. :D


Kommentarer
Postat av: MAJA

usch, hatar denna låten ;)

2011-05-11 @ 16:25:05
URL: http://mturesson.devote.se
Postat av: Emelie

Ni har utvecklats nått enormt! Jag har läst din blogg så länge (den du hade innan) och följt dig där också. Sen att ha följt dig mer här har varit jätteroligt!

2011-05-11 @ 20:01:15
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Hanna

så fina ni är!

jag har väldigt mycket problem med min ponny, hon är jättesvår att få nån form på. Har du några bra tipps på att få dom lätta i fötterna, gå i fin form så skulle jag vara jättetacksam för svar! :D

2011-05-11 @ 22:01:47
Postat av: Anonym

ni är sååå fina ! <3

2011-05-11 @ 22:54:27
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Liza

Såg att det fanns ett filmklipp på dig o silwia på eran första clerraund men den gick inte o titta på kan du inte lägga in den så man kan kolla ? :D

2011-05-11 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0