Lill Alice

Jag hjälpte till att rida in en ponny för ca 3-4 år sedan nu, vid namn "Lill Alice". Ett sto, skäck, född 2004.
En ponny som var riktigt rolig att jobba med, och jag fick göra de flesta "debuterna" med henne vad det gällde ryttare på ryggen, första språnget, första lilla clear rounden osv.

När hon var fyra år så beslutade hennes ägare Fanny för att sälja henne, jag red henne fram till fösäljning och tyckte att det var riktigt jobbigt när hon åkte.. Jag kommer ihåg att hon såldes till färgelanda då, till en tjej som heter Frida.



Jag har ingenaning om vart lilla prinsessan befinner sig nu, eller hur det går för henne. Så min fråga är om någon av er har koll på vart hon finns just nu, och vem som äger henne? Hade varit så kul att få veta!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kanske? http://www.youtube.com/watch?v=9bIPHd3KHwk

2011-05-22 @ 13:17:35
Postat av: kkicki

Jag såg Alice när hon var ute på annons första gången. Jag blev totalt förälskad. Tyvär så var hon för ung för mig eftersom jag behöver en äldre och mer erfaren häst. Jag hoppas att du hittar henne! kram!

2011-05-22 @ 13:28:23
Postat av: Paulina

Hej jag har sett Alice under flera år när hon stod i min ridskolas privatstall på Färgelanda ridklubb,då var det ju Frida som ägde henne :) Jag kommer ihåg att jag tyckte Alice var så himla duktig för att vara så ung! :)Självklart har jag rätt många bilder på henne när hon och Frida tävlade på ridklubben !

Jag tror att Alice blev såld (för några månader sedan?? eller mer) Så jag har ingen aning om var hon finns nu.

2011-05-22 @ 15:06:06
URL: http://paulinabeglund.weebly.com
Postat av: Tova! :D

Superfin ponny ;)

2011-05-22 @ 17:02:06
URL: http://ponniitjejer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frida har sålt alice.

och ja vet inte precis vart hon finns.

Men ja kan kolla upp det,

men skulle inte du ha Alice igen ?

skulle vart roligt och få följa Alices liv mer eftersom ja vet ganska mkt om henne :)

2011-05-22 @ 21:53:21
URL: http://rebeccaaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alice finns nere i skåne, hon bytte henne med den hästen hon har nu i november.

2011-05-23 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0