Kärlek till sånna här dagar!

Idag är en sån där dag då jag har fått gjort massa nödvändiga saker, känns grymt när kvällen är kommen måste jag säga ;)

Började med att få gjort klart en hel del på lektionstid idag i skolan, sedan red jag två hästar med en gång när jag kom hem. En på ängen, rättare sagt Max, och Winnetoo skrittade ut en bra bit. Efter det har jag pluggat matte som en galning inför nationella, kändes riktigt bra på B-delen och jag satsar mot MVG på alla nationella så det är bara att bita ihop och plugga på.. Dessutom han jag ju uppdatera och snacka med er!

Nu har jag och Sofia varit ute och sprungit, i 50 minuter ungefär. Ibland känns det som att jag har dygnets timmar med mig, och att de verkligen vill samarbeta med mig :D haha!


Underbar bild på en underbar ponny!

Vi hörs senare, eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0