Hoppträning!

Idag är det hoppträning på schemat, med Winnetoo.
För Maria Hagström, tror jag tar tredelat bett och arbetar igenom med det. Han blir lite väl stark på det, men är trots allt ALLDELES för känslig för alla stångbett osv, Magic bett fungerar toppen. Men även det känner jag att han blir lite försiktig och "stuttsig" på ibland, istället för att ta för sig med sin fina stora galopp. Så idag är det bara att bita ihop och rida igenom honom, låga hinder, mycket lydnad. Dock blir det säkert något större på slutet, ska se om jag kan fixa någon liten filmsnutt åt er? :D


Bjusaar på en bild från en tävling i Billdal i höstas, Ida, Elvira och jag - och såklart våra fyrbenta vänner..

Vi hörs sedan!


Kommentarer
Postat av: Dafie

Tre vita hästar :)

2011-05-31 @ 15:56:46
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lyckatill på träningen nu Linn!

Skulle vara roligt att se lite filemr och bilder sen :)

2011-05-31 @ 17:35:00
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför hoppar du så ofta med honom? det sliter på benen vet du.

2011-05-31 @ 18:19:28
Postat av: Matilda

Lycka till! :D

Det skulle vara jätte kul att se film sen :)

2011-05-31 @ 18:26:21
Postat av: Anonym

OJ,vad heter hon i mittens hjälm,vilket märke och så.

SNÄLLA HJÄLP MIG!

2011-06-01 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0