Hej på er!

Har bultande huvudvärk och har haft hela dagen, fruktansvärt jobbigt. Ska äta lite ipren nu och sedan blir det stallet, hoppträning för Emma Emanuelsson ikväll. Är faktiskt inte speciellt motiverad alls, till något, och då blir jag verkligen omotiverad till allt som har med hästarna att göra också. Bara för att jag vet att allt alltid går åt pipan när jag är opepp och irriterad..

Men det är min skyldighet att hålla humöret uppe, det är ALDRIG hästens fel om jag har det trassligt med någonting annat, det får inte gå ut över någon av mina älsklingar. Jag får låta mig smittas utav min prins underbara positiva energi och ha roligt under timman då träningen är, bara fokus på det vi ska göra.



Vi hörs lite senare hörreni, ska utvärdera träningen och uppdatera om lite annat förhoppningsvis.
Har ni några förslag så släng gärna ur er dem, för i mitt huvud står det still idag!


Kommentarer
Postat av: vendela

Tack för detta inlägg känner ungefär likadant förtillfället. Men de är bara att köra på, de små ponnyna förtjänar inget annant! :D



jag skulle gärna vilja veta om du har något tips när man hoppar plank. Om det är något som ramlar ner på banan så är det ett plank och de är så irriterande. vet inte riktigt hur jag ska få dem att liggar kvar.. :D

2011-05-11 @ 15:28:23
Postat av: Evelina Lindström

jättesöt design!

2011-05-11 @ 15:38:11
URL: http://doggisar.blogg.se/
Postat av: Annie

Det hade varit kul med kanske lite hiss och diss i utrustnings väg tycker jag ♥

2011-05-11 @ 15:47:47
Postat av: MAJA

helt rätt, om jag känner att jag inte kan hålla humöret upp skiter jag i att rida :)

2011-05-11 @ 15:57:51
URL: http://mturesson.devote.se
Postat av: Julie

Gärna bilder på ditt stall! :) och ett inlägg om det:D

2011-05-11 @ 18:30:32
Postat av: t o v e

hur högt hoppar du på tävling ? och hur högt på träning ?



skicka hjärna svar till min blogg :)

2011-05-12 @ 11:30:34
URL: http://feztizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0