Div. 1 final!

Imorgon är det tävling i Uddevalla som gäller för mig och Winnetoo.
Finalen i Div. 1 ska avgöras, och jag tror faktiskt att bägge stenungsunds-lagen ligger bra till - så det kan bli en spännande dag imorgon.. Självklart satsar vi mot eliten 2012! :D

Dock är det första utetävlingen för mig och Winnetoo, dessutom är det på gräs vilket gör det hela ännu mer spännande. Men jag hoppas att han kan hålla fokus på mig och uppgiften istället för på allt annat som kan vara intressant i en ponnys ögon..

Idag är det självklart mycket förberedelser som står på schemat, Alice kommer som tur är bort och hjälper till. Vad skulle jag gjort utan henne? För jag själv ska helst hinna gymma och få ihop en heeel del andra saker, så är vi två med alla förberedelser inför imorgon går det betydligt mycket snabbare! :D

Vi hörs lite senare, förhoppningsvis hör vi ifrån Sofia också - kanske ett strandinlägg live från Alanya? ;)


Bild från en tävling i Uddevalla förra sommaren.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0