Dagen

Blev en riktigt lång och go uteritt för mig, Lovisa & mina hästar idag. Vi var till och med så duktiga att vi lyckades rida vilse och kom ut i ett stort villaområde.. ops. Efter ett tag kom vi hem i alla fall, tur det ;)

Ni får lite busiga bilder från stallet. Såhär får vi absolut inte stå med hästarna i stallet, och skorna måste vara stålhätta. Vi älskar att bli hatade =)
Riktigt mysig tur! Det blir sista ridningen för min del troligen eftersom att jag reser på fredag.. Eventuellt en liten tur imorgon beroende på vad klockan säger. Imorgon ska vi nämligen köra hem hästarna samt stanna till på ett ställe :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Där kan man inte klaga på för trångt stall! (:

Kolla gärna in min blogg, alltid mängder med uppdatering och bilder :)

2011-05-04 @ 22:39:44
URL: http://blackladyrnf.blogg.se/
Postat av: Daniela

haters gonna hate ;)

2011-05-05 @ 06:37:10
URL: http://smelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0