beach 2011?

Vilken motions-dag det här kommer bli för mig, superbra! :D
Jag älskar när man motionerar och rör på sig hela dagarna utan att behöva träna i den bemärkelsen, utan att man rör på sig av själ att komma någonstans eller liknande.

Dock har jag precis varit ute och sprungit i REGNET med Sofia i en timma, hur hurtigt?!
Nu ska jag strax gå till bussen vilket tar en halvtimma ungefär för att sedan åka till stenungsund, senare när jag kommer hem ska jag gå från bussen hem igen = 1 timmas promenad totalt.

Direkt när jag kommer hem ska jag rida dressyr på Winnetoo och även Pringles som han heter, en C-ponny valack. Kanske ska köra utan stigbyglar för att få kämpa lite extra? ;) hihi! 


Sitter på pappas laptop nu, och hittade precis lite bilder på mig och min drömhäst Sennedy. Världens finaste storhäst enligt mig, hade gjort allt för att få den här hästen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är pringles? kan du ta nån bild på honom? :))

2011-05-15 @ 17:19:18
Postat av: Daniela

Åhhh, är Sennedy tillsalu?

2011-05-15 @ 18:55:23
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0