Flashback, Göteborg horseshow!

Göteborg horseshow i Scandinavium 2011 var verkligen ett ända stort party för oss - och inte minst under dagtid då vi bloggade live från svenska mässan i en bloggmonter och fick träffa många utav er läsare in real life för första gången så samlade! Riktigt, riktigt roligt var det - och vi hoppas självklart på att göra om det nästa år också.


Med laptopen framför oss, mitt i svenska mässan ;)


Bild med söta läsare, och ni ser även vårat förstorade visitkort som visade när vi var på plats!


Ja, vad ska man säga?
Happy memories TeamSL!




Ett par fler bilder tillsammans med er läsare!


Men självklart var det även gött häng med fleeera andra hästbloggare både dag som natt, ingen sömn, men en jäkligt värd helg som vi minns, tack vare TeamSL!








Kommentarer
Postat av: Matilda

Bara jag som stör mig på att gylfen är öppen på den där tjejen längst till vänster på den stora bilden xD?

2011-05-07 @ 13:40:34
URL: http://medalist.blogg.se/
Postat av: lisa

Vad använder ni för rid-strumpor ?:)

Haha lite konstig fråga men jag är nyfiken (a)

2011-05-07 @ 14:22:54
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA jag ser ju inte klok ut x) fast de va kul att träffas :D

2011-05-07 @ 14:49:02
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Anonym

flashback* men fina och goa är ni :)

2011-05-07 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0