Tjenixen

Det blev tvärändring på planerna igen och min mamma var så snäll att hon körde mig till Trollhättan så att vi såg LA:n. Kände mig nämligen bättre under förmiddagen. Det var lagom för mig att se en hel klass med alla kategorierna, då kanske jag inte blir dödssjuk till imorgon heller. En hel del bra ridning men också en jäkla massa hafs. Ibland blir man riktigt mörkrädd när det är lite högre hinder och ryttare med ungefär 0 koll, samt hästar i 170 km/h. Då är man glad att man blev dressyryttare ;)


Grattar förövrigt alla som placerade sig i LA:n, bara igenkända personer för mig haha! Charmigaste pollen måste vara Elviras lilla Toxa. Syns att hon var yngst och bäbbe!

Vill också ge en stor kram till Klara Skatt, jag finns om du behöver prata, det vet du!

Nu blir det filmtajm!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, roligt att alla 3 på bilden har röda schabrak :P

2011-03-13 @ 18:22:49
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Jossan

Eran blogg ligger på 17:onde plats på blogg.se startsida, mest besökta :D

Grattis!

2011-03-13 @ 19:00:20
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0