Tävlingen avslutad

Den som jag tycker har tänkt igenom sin outfit bäst och inte bara köpt allt rätt av från samma märke - utan itsället plockat ut snygg utrustning och satt ihop på ett ännu snyggare sätt är Sandra Ohlén på ponnyn Joly's Top Gun!


Den klarröda färgen är precis i lagom, snygg mängd, det marinblåa och gråa neutraliserar det hela på ett stilfullt sätt och pricken över i:et är silverkanten på schabraket som är så snyggt matchat med swarovski pannbandet. Sandra har lyckats med en fräck OCH stilren genomtänkt outfit - keep up the good work!

För att kika in hos Sandra och kanske få lite tips kring nya outfit's och idéer så klicka in på bloggen http://ponnybruden.blogg.se.


Men sedan hittade jag en till tjej - verkligen värd att hissas - bland mejlen.
Hon har GJORT en egen outfit som är bland det fräckaste jag sätt - och dessutom visar hon att man inte behöver köpa allt från Kingsland och allt vad det är utan faktiskt med lite fantasi och fixande kan få ihop tävlingens fräckaste outfit! Good work Hanna Tell på sin söta ponny Obelix! Tyvärr skickade Hanna ingen länk till sin blogg, så jag antar att hon inte driver någon. Men grattis i alla fall!





Kommentarer
Postat av: Malin

Båda var snyggt matchat. Väldigt tufft med svart/vit rutig utrustning :)

2011-03-10 @ 09:43:32
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: hanna

haha finns det intresse av att köpa den svart/vita så finns det förmodligen en annons ute på hastnet snart plus lite andra småsaker bara så ni vet ;)

2011-03-10 @ 10:07:01
Postat av: Sandra - hon med isabellen!

Åh vad roligt att jag vann! Tack för alla fina kommentarer, Linn :)

2011-03-10 @ 16:28:47
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Alice

Var på samma tävling som hanna för ett tag sen, och på framridningen slogs jag av vilken cool outfit hon hade!

2011-03-10 @ 17:47:41
Postat av: Frida

Den rutiga outfiten var as frän ju!

2011-03-10 @ 20:46:27
URL: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0