Svar på tal

Verkar ha blivit ett missförstånd..

"Linn snälla svara på det här! Jag älskar er blogg och framförallt erat sunda tänkande med hästar osv. Men du sa att du brydde dig inte om mer om Winnies nya hem än att ryttaren var mjuk å ville ta han i de höga klasser. Men bryr du dig inte om vart han hamnar?! Tänk om ryttaren är mjuk men han hamnar i ett ställe där han bara får gå i småhagar och knappt ridas ut och om ryttaren bara ser han som en tävlingsmaskin? Tacksam för svar!"

Naturligtvis bryr jag mig om VART han hamnar och HUR det är där, mer än någonting annat. Men frågan var vad ryttaren innan skulle ha GJORT och inte hur hemmet var. Så då menade jag på att jag inte bryr mig om ryttaren vunnit SM eller inte, utan att det viktigaste var att hon/han var mjuk och ville Winnie väl och kunde matcha honom i de största klasserna :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag undrar om du (Linn) ska till solsa hoppet i karlstad i sommar? Om inte Winne är såld alltså! Annars, så tyckte du det var en bra arrangerad tävling? berätta gärna :)

2011-03-26 @ 19:23:57
Postat av: Geronim

Jag hittar inte inlägget, ska du sälja Winnie? varför?



super blogg förresten ;)

2011-03-26 @ 19:42:38
URL: http://geronim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker fortfarande inte att du ska sälja honom :(

2011-03-27 @ 14:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0