Linn's bildminnen # 5

Då kör vi en bildbomb igen, den här gången ett utval av bilder från ett fotoprojekt som min kompis hade som skolarbete. Hon skulle bland annat framhäva utan ord att hästen var en "bra häst" och därför var han iklädd i rosetter ;) En annan sak som hon ville få fram var bandet mellan häst och människa, därav så mycket "kärleksbilder". Få av alla bilder används ju, dock måste man ha ett stort urval så det blev många liknande bilder. Dock väldigt fina, och alla bilder säger verkligen någonting. Jag älskar dom och är glad att jag fick dom!

Btw så var inte utseendet på mig eller hästen det viktiga, och vi hade sjukt bråttom innan det skulle mörkna - därav den ogenomtänkta stilen ;) hehe..

Fotograf: Cecilia Molén





Kärlek till bilden, har den inramad i mitt rum ♥





Dålig förebild, I know!







Dock kan jag erkänna att det blev en och annan mindre charmig tabbe - eller ska man säga charmig på sitt eget vis..?


Winnetoo stuttsboll..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vad har du för bett på dom här bilderna?:) och vad har det för funktion och vad tycker du om det?:)

Du kan svara i ett mejl eller i ett inlägg om du vill det:D

Tack för den bästa bloggen:D

2011-03-20 @ 17:30:24
Postat av: Maja - fälttävlans ryttare

han är så fin! :D

2011-03-20 @ 17:35:12
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar detsamma som Emma!

svara gäääääärna i ett inlägg ! :D

2011-03-21 @ 08:26:10
Postat av: marre

mysiga bilder :)

2011-03-21 @ 09:02:10
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0