"Lill Linn" Haha!

Små tjejerna börjar ta över min grejj känns det som, här ser ni Nellie Berntsson som också bloggar på en stor blogg - nellieberntsson.blogg.se & min lillasyster som dom i filmen kallar för "Lill Linn" och deras kompis Felicia som har sin B-ponny i vårat stall. Igår stannade jag vid TV soffan och myste, medans små brudarna var på Disco och busade - dom börjar ta över tiden som för mig numera bara är minnen! Hihi, jag minns väl alla dom där skol discona med tryckare, bubbeldricka och dans - med lite för stora converse och glitterkläder! ;)



Maja har också en blogg, dock ingen som kommer länkas här. Men kanske att hon någon dag i framtiden är där jag är nu, med både hästar och blogg? Who knows..


Kommentarer
Postat av: Jessicaolsson

:)

2011-03-19 @ 20:09:32
URL: http://joyyes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ojj detta var ett tag sedan, men måste fråga en fråga! Hur kommer det sig att du inte har länkat till någon blogg till din syster? Eller har inte hon någon? :) tror det är fler som undrar så svara gärna i ett inlägg :)

2011-03-26 @ 22:52:38
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0