Glad chey!

Sitter här med ett smile upp till öronen, u n d r a   v a r f ö r ? ;)
Efter lite kvällssnack så är det nu klart att jag som ligger nerbäddad i influensa eller liknande skall iväg på hopptävling imorgon bitti, woho! Hoppas inte att några av mina lärare läser detta..

Skämt åtsido, jag ska med och coatcha Linn imorgon - mentalt stöd även kallat samt kompanjon såklart under hopptävlingarna i Trollhättan! Åker med och kikar så länge jag orkar, det är bra med lite luft ändå, legat inne en vecka ju! Ska bli kul, massa goa hoppryttare som man känner som skall dit vad jag sett av startlistorna :D Om jag inte skulle legat sjuk och kunnat hålla igång Tjong ordentligt så hade jag varit sugen på att starta här, var ju ändå ledig den här helgen och vill ju gärna starta någon sista hopp innan ponnyåret lider mot sitt slut.. Nästan så att tjejerna börjar dra över mig till hoppsidan igen till o med, kanske skall byta gren?
Hopptävlingar var så mycket mer.. chill! Åh, saknar det allt ibland!
Uddevalla RF 2007 LB, Sofia & Stenbroåsens Candy

Nej, nu blir det en go dusch och sen försöka somna om det går, jag hostar konstant! Får bil en film att sussa till.
Godnatt på er, och vi hörs och kanske till och med ses imorgon? Och om jag nu är blek som ett spöke och ser ganska väck ut så beror det faktiskt på att jag är ganska regält sjuk, haha! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLI HOPPRYTTARE

BLI HOPPRYTTARE

BLI HOPPRYTTARE

*BLI HOPPRYTTARE

2011-03-13 @ 00:59:41
Postat av: ebba

Hej, jag har en liten fråga. Hade varit grymt om ni ville ta er tid att svara! ;)



Tar ni någon gång åt er av vad någon annan skriver på sina bloggar, t.ex. Dressyrmupparna (som jag inte har ngt emot) som skriver att det är skabbigt med sockarna över stövelkanten, osv??

Jag har sett att båda ni två någon gång har haft det så vid något tillfälle!



tack för en trovärdig och läsvärd blogg!

2011-03-13 @ 13:25:05
URL: http://snelahest.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Ebba: Jag bryr mig, jag gör som jag vill :) Dock har jag i princip aldrig strumpan över, har väl hänt någon gång men who cares liksom, enligt mig, haha! Tack så mkt för berömmet, värmer!

2011-03-13 @ 18:13:32
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0