Dags för hemfärd

Efter att ha lagt sig vid 05.00 imorse igen så är man lite småtrött sådär, haha. Har i i alla fall varit ute på en lång promenad med båda hästarna, för att både de och jag skall få stretcha igång kropparna och chilla lite på det. Nu ska jag packa ihop mina saker, och få skjuts hem till Uddevalla av en kompis som också bor här i korridoren. Snabbt hem och byta om, för att sedan åka till Linn och fira henne!


Får bli en riktigt snygg bild från igår när jag, Erika & Emelie var ute och skrittade av pollarna ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

hej!



du har gjort ett inlägg om BR schabraken.

vet du vart man kan hitta dem?

på en internet sida så man kan beställa hem ett? :)

tacksam om jag får svar! svara på min e-post eller i ett inlägg här på bloggen :)

kram

2011-03-04 @ 21:36:06
URL: http://ponnytonten.bloggplatsen.se
Postat av: Martina

Lite konstig fråga kanske, men hur går det med din piercing? Tänkte med tanke på att du gjort den hemma och så, Funderar nämligen själv på att göra det :)

2011-03-04 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0