Dagens ridpass

Planerna som jag hade från i Torsdags och tills idag har totalvänt, och eftersom att jag åkte ner i skolan - hade en lektion då resten var inställt, och skulle bara ha en lektion idag så pratade jag till mig en ledig dag idag och åkte hem igår igen! Red ett härligt pass ute med Mahjong igår, rejsade en del och han var riktigt glader!

Idag blev det en härlig lång skritttur med min gamla vän Cecilia, som ibland rider våra "grannar över andra sidan dalen"'s ena häst. Urmysigt! Så nu har Tjongen fått röra på sig mycket mer än förväntat, så får vi väl se hur han är på Söndag!

Vi hamnade lite på efterkälken när Mahjong insåg att han var på väg mot en lång jobbig backe (;

Planerna ser nu ut som så att jag ska snart åka och möta upp Cissi, köpa allt tjockt som finns, godis, chips, pizza. Åka hem, ha riktigt mysigt. Försöka få ner maten, och senare trycka i oss tårta i mängder! Sedan blir det att komma igång för att senare dra in till folket i Uddevalla och krogen för att fira min daaag! ALL IN! HA EN SUPERBRA KVÄLL NI OCKSÅ!


Kommentarer
Postat av: Julia G

Tack så mycket :D

Ha bra kväll du med ! :D

2011-03-25 @ 17:36:50
Postat av: My

Härlig bild!

2011-03-25 @ 20:31:09
URL: http://myht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0