Börjar bli sjuk igen..

Helt galet är det här, jag blir verkligen aldrig frisk. Nu känns det som om det är en ny förkylning på gång igen, suck!

Winnetoo fick sig en tur i skogen idag igen, rider ut så mycket som jag bara kan nu när vädret tillåter. Jag, som ni redan vet, tycker att det är extremt viktigt för hästarna att komma utanför ridhusväggarna. Därför rider jag ut extra mycket nu mellan alla tävlingar, dom kommer tätt nu och hästarna behöver slappis pass ute i skogen då och då.



Nu ska jag ta tag i lite saker, sedan blir det nog lite mer update. Har ni förslag så får ni gärna komma med det, har lite bloggtorka för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Failar alá Linn Olsson! :D

2011-03-15 @ 21:10:10
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0