Bildarbeten

Godmorgon/middag eller vad man säger när klockan är runt halv ett! Har här på morgondagen suttit och letat igenom bilder på en CD då jag har en kund som hade beställning. Gud vad kul det är att titta igenom olika ekipage från hoppning som man fotat, massa läckra ponnyer och utrustning!

Här är en av mina kunder och hennes supersöta ponny.

Dagen ser ut som att jag fortfarande är hemma, och det lär jag vara imorgon också. Onödigt att åka ända ner till Kungsbacka för att bara ha religion.. har ju ändå inga hästar där att vara med på eftermiddagens hoppningen med. Så det får bli hemmachill helt enkelt. Vet ni vad som händer snart då? Joo, det är ju så att min 18-årsdag som är om exakt 8 dagar! Kan ni fatta? Jag blir myndig om 8 dagar! Waaaaah!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hon är världens sötaste!! :D Och bästa!! :D

2011-03-17 @ 13:10:16
Postat av: Fredrika Källström

Gryymt, vi fyller på samma dag! Tyvärr blir jag bara 17 - inget körkort eller krog här inte :( haha

2011-03-17 @ 21:50:49
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Fredrika: Grattis i förskott! Du kommer in i en jävligt seg ålder vill jag lova, men ta vara på den - tiden är grym! ;)

2011-03-17 @ 22:07:48
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0