Äntligen klar i stallet

Det tar verkligen hela dagar att göra allt som skall göras i stallet.. Mahjong red jag dressyr på idag, vi fick joina ettornas dressyrlektion, fast köra mer av vårt egna race. Martijn skrittades bara för hand då lillkillen fick eqiterapi igår. Nu på kvällen red jag även en klasskompis häst som jag håller igång under veckan, men det fick bli ett ganska kort pass med bara lite lulla på. Skönt för både häst och ryttare ;)

Igår gick jag en lååång prommenad mitt i natten då vi skulle bort till några kompisar, och gick hem vid 05.30 imorse, så det fick inte bli någon springtur då. Fast det var nog bra för mina ben som har goe träningsverken från dagen innnan!

Nu är jag ombytt och klar för att springa en runda, och fick till och med tjatat med mig Emelie L ut!

Vi hörs väl senare antar jag. Gör något vettigt sålänge, typ ät en macka eller dra ut och spring :D

Kommentarer
Postat av: 5 satsande ridskoleryttare!

Haha nice att gå ut och springa nu! ;D



Kolla gärna in på våran nystartade blogg om ni har tid&lust, vi är 5 ridskoleryttare som satsar inom både ridning & bloggande! :)

Har följt er väldigt länge och fortsätter att göra det, ni är grymma! :)

2011-03-03 @ 22:19:19
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: malin

duktig du är med löpningen nu då genne! bra kämpat ;D

2011-03-03 @ 23:24:32
URL: http://maallaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0