Detta tjat om design

Tänkte bara prova min nya namn-loggo..

Många undrar föresten varför vi inte gör någon ny design osv, för det är tydligen "tråkigt" att se samma hela tiden.

1. Jag avskyr förändringar, jag vill att allt alltid skall vara som det är. Jag hatar ännu mer när folk säger till mig att göra saker, jag bestämmer själv. Jag kanske gillar vår lila design...?

2. Ta inte allt för seriöst nu och bli inte sura.

3. Anledningen till att jag inte sätter mig och gör en ny design är för att de vi jobbar för skall göra en, men det tar sin lilla tid....

peace and love!



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag tycker er design är snygg!

2011-06-09 @ 11:08:49
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Julia

Eran design är snygg, ändra inte!

2011-06-09 @ 11:28:21
URL: http://livetsomponnytjejer.blogg.se/
Postat av: amanda

Neej, byt inte logga! Den andra är jättefin och mysig, medan den här bara var tråkig, för stilren & ful. Den andra är teamsl!

2011-06-09 @ 12:06:21
Postat av: Martina

Ville bara säga att eran andra namn-logga var mycket bättre, snyggare, roligare ;)

Men ni gör som ni vill!

2011-06-09 @ 14:39:50
Postat av: David Thornell Photography

Schysst blogg, första gången jag ramlade in faktiskt :) !! Ta gärna en sväng in på min fotoblogg och portfolio, jobbar från Los Angeles, New York, Paris, Las Vegas, San Francisco, Saint Tropez, Cannes, Monaco, Barcelona, Miami, Key West etc... Mycket stadsbilder även modeller etc. ha det bra!

//

David Thornell

2011-06-09 @ 14:51:22
URL: http://www.davidthornell.com
Postat av: Anonym

jag har inte tröttnat, och följt er ända sen starten. Satt faktiskt och tänkte på detta förra veckan: "Vad sjukt att jag inte tröttnat på designen än. Sofia är verkligen duktig". Den är verkligen supersnygg, och läcker! :D

2011-06-09 @ 18:05:46
Postat av: Madde

De ni jobbar för ? :O Fattar inte ! :)

2011-06-11 @ 21:46:06
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0