Sofias schema för veckan

Nu håller mitt huvud på att sprängas med vad jag behöver göra/hur hästarna skall gå samt vad jag själv måste göra prio ett, så jag får ta och skriva ner en lista vad som gäller.

Delar med mig av den för er nyfikna :D

Mahjong

Måndag
- Mjukisdressyr/chilla lite/komma igång efter några dagars vila
Tisdag - Dressyr utomhus/skog
Onsdag - Skogen
Torsdag - Dressyr/skog (ev byte med fre)
Fredag - Dressyrträning för Stefan Jansson
Lördag - Mjukgörande/klar för start
Söndag - Tävling


Martijn
Måndag - Tävling
Tisdag - Promenad ca 30-40 minuter för hand
Onsdag - Vila
Torsdag - Longering lång o låg lugnt tempo
Fredag - Ev. skogsritt annars promenad
Lördag - Vila
Söndag - Ev. skogsritt annars longering

Sofia
Måndag - Tävling
Tisdag - Pendla till skolan, stan, motionera hästarna
Onsdag - Tagit sommarlov lite i förväg, ut och powerwalka, köra zumba, åka till hästarna, blogga, fri kväll(?)
Torsdag - Powerwalka, blogga, jobba lite, hästarna, fira alla studenter, åka på studentmiddager, utekväll(?)
Fredag - Powerwalka/springa, blogga, åka och träna Mahjong på annan anläggning, utekväll(?)
Lördag - Jobba hela dagen, hästarna på kvällen, förbereda för tävling, blogga
Söndag - Tävling

Sådär, nu har jag äntligen lite struktur på det hela!
Det är fullt upp som gäller, tighta dagar så bloggandet kan bli lidande, men det märker vi.


Kommentarer
Postat av: elin

jag tänkte lägga ett litet tipps på blogginlägg, det skulle vara jätte kul om du och Linn bytte hästar någon gång! :D

tack för all super bra läsning!

2011-06-08 @ 12:04:15
Postat av: Amanda

Tidsinställda får du fixa Sofia :D

2011-06-08 @ 12:57:20
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0