Taggad!

Nu äntligen har kameraladdaren börjat fungera igen till den kameran som filmar bäst, så om jag hinner ska jag ta tag i mitt videoinlägg och svara på frågorna imorgon! Ni som inte hunnit ställa en fråga, ang. bloggning och bloggen ännu, kan göra det under inlägget som är först om ni trycker på kategorin "frågor".

Ställ nu så kluriga frågor ni kan till mig, som är mitt i hetluften i bloggvärlden ;)

Ska bli roligt att få svara i ett videoinlägg faktiskt, blir mer "på riktigt" då - jag är taggad, hoppas ni har grymma frågor nu bara ;)


Glad tjej har fått tillbaka kameraladdaren.. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte ha mer bildtävlingar eller tävlingar över huvudtaget? :)

2011-06-07 @ 00:22:32
Postat av: Sofie

Jätte fin blogg du har!! :DD

2011-06-07 @ 07:34:00
URL: http://sofieanderssoon.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

när kommer nästa creed-ryttare?

2011-06-07 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0