Säljes!

Jag rensar bort väldigt mycket saker nu då jag har överflöd och aldrig använder vissa saker, samt skall börja sälja bort mycket ponnysaker..


Oanvända benlindor, dock öppnade, 100 kr


Oanvända benlindor från Horze, dock öppnade. Fleece innuti - 100 kr


Lös magplatta, Nypris: 250 kr  Mitt pris: 100 kr eller bud


Tävlingsskjorta stl. 170, 100 kr eller bud


Brösta m martingal, passar C-D-ponny, kom med bud


Schabrak från Horze, grått med gul kant och passpoal, Nypris: 189:- mitt pris: 150:-


Amerikanskt hoppschabrak, grått med silvrig passpoal. Lite toffsig på ett parti (se bild) men inget man tänker på. 40:- elr bud

Allt är alltså diskuterbart beroende produkt! Köparen står för frakt.
Det kommer snabbt intressenter på sakerna, så håll koll på mailen om jag svarat!

Kontakta mig på: [email protected] :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0