Jag ska aldrig..

x..Gå någon tråkig utbildning eller ta ett jobb jag inte trivs med "bara för att" och "bara för att man ska/borde gör det". Usch, så inte jag! Jag tänker alltid, som jag redan alltid gjort, gå min egna väg och våga hoppas att det ska gå vägen! Jag menar, hur många lyckas få upp en blogg i toppen och tjäna pengar på den när man är 13,5 år och rider bohuscupen på en ungponny? Jag klarade det, mot alla odds, och jag ser tillbaka med stolthet!

x..Bli en tråkig och långsam vuxen som har svårt att fatta beslut och inte vågar ta ut svängarna lite. Jag ska alltid lita på magkänslan och TESTA på nya saker med ett öppet sinne - och lite fart tack..

x..Sluta tänka framåt och på framtiden, det är där man alltid kommer leva. Vem orkar vara flummig och leva i nuet utan några direkta planer? Inte jag i alla fall!

x..Tipsa någon annan att gå i mina fotspår, ska jag vara ärlig förstår jag inte själv hur jag får ihop allt ibland och orkar med det? Jag är jag, men jag tipsar nog aldrig någon annan om samma väg..

x..Sluta vara så öppensinnig och öppen mot människor, det mest intressanta som finns är olika människor med olika åsikter, utséende och tankar. Aldrig att jag ska börja rikta in mig och bara umgås med en speciell grupp människor!


Bild från när jag fick chansen att testa på modellandet - och tog den!
Hur ska man veta vad man vill/inte vill om man inte vågar försöka? 
 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Creed till dig, du har en plan, du har en framtid och tänker leva ditt liv fullt ut!



Kul med någon som vågar visa att dem vågar testa!

2011-06-09 @ 20:08:53
URL: http://horselisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad fin du var i mörkt hår :D

2011-06-10 @ 21:29:21
URL: http://lisakarlsen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0