Hoppträning!

Håller faktiskt på att ladda upp filmen med svaren på youtube nu, dock krånglar det som alltid, men jag kämpar på ;)

Idag är det hoppträning för mig och Winnetoo, och jag tror att Maja ville hänga med = jag kan be henne fota lite? :D Sista träningen innan sommaren för bästa Emma Emanuelsson, riktigt tråkigt. Men Maria kör nog utan uppehåll hoppas jag, grymma Maria! I vilket fall som ska jag testa hoppa på pelhambett idag då varken tredelat eller magic-bettet har kännts bra det sista.

Det tredelade blir han för stark på, och magic-bettet blir han för tjaffsig och känslig på. Så idag ska jag testa ett rakt ponny pelham, avskyr för långa skänklar när bettet sitter i en ponnymun. Det finns ju en anledning till varför det heter ponny pelham ;)

Min förra D-ponny Gravenvelds Miranda med pelhambettet på.

Förhoppningsvis fungerar youtube som det ska så att ni kan få videobloggen innan jag åker, annars får ni den ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

babypelham brukar man kalla det :)

2011-06-08 @ 17:09:28
Postat av: Dafie

Ska du ha delta som på bilden? För jag har hört att det är mycket bättre på två tyglar.. :/ Men du vet väl bäst!



Lycka till :)

2011-06-08 @ 17:21:55
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Julia

Nyfiken, har du ridit för Sandra Björneland någon gång? Tänkte för du bor ju nästan i de trakterna :p Även att du sysslar ju mest med hoppning.

2011-06-09 @ 02:13:01
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Linn Olsson

Dafie: Man får inte rida på annat än delta när man tävlar ponny, så därför är det onödigt att träna på två tyglar och sedan måste man ha delta på tävling. Annars hade jag också valt två tyglar istället!



Julia: Nej, det har jag inte :)

2011-06-09 @ 07:32:04
URL: http://teamsl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0