Godmorgon!

Är uppe med tuppen och ska gå sista måndagen i högstadiet, sedan är det bara tisdag och onsdag också - sen, It's over. Då är man mellan två världar, ute ur grundskolan och inga måsten, påväg in i en ny period i livet, om man vill? Hur man vill och när man vill.. Tokigt!

Som de allra flesta nog redan har koll på så ska jag fortsätta mina studier på Kitas gymnasium i Göteborg, ekonomiska programet.

Sedan har redan STORA förändringar i mitt liv börjat ta sin början, jag vill tyvärr inte berätta öppet här ÄNNU, dels för att hålla det lite diskret och dels för att jag inte orkar se det i text. Besultet som kommer omtumla hela mitt liv och tillvaro. Men den smällen får man väl ta ibland?

Dagens planer med hästarna är klara och igenomtänkta -
Thonna: Longering.
Winnetoo: Dressyr.


Tack för all fin respons till bilderna igår med, sånt gör mig glad :D


Kommentarer
Postat av: molly

Åh, vad kul! Funderar på ekonomi nästa år då jag ska börja :) Hur många poäng ska man ha för att komma in ?

2011-06-13 @ 07:35:04
URL: http://enalroundryttare.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin bild =)

2011-06-13 @ 09:02:58
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Liina!

Åh, minns när jag slutade högstadiet... vilken dag!! :D

2011-06-13 @ 10:10:19
URL: http://liinanonstop.blogg.se/
Postat av: Miss E

vilken jättehärlig bild!

2011-06-13 @ 11:16:04
URL: http://timelimits.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej, tänkte ställa en fråga, till dej ELLER sofia, spelar ingen roll. Ni kanske inte har en aning, men värt att fråga iallafall.



Vet ni om en fux kan byta färg till skimmel när den är 4-5 år?

Han är 75%arab och 25%fjording, vet att araber kan byta färg från fux till skimmel. Vet dock inte om fjordingen spelar någonroll ?

Rocker (hästen)har nämligen fått mer vita hår på rumpan, halsen och ryggen. Och nu har han vilat i en månad nästan så jag tror inte det är skav på ryggen.. ?



Hade vart kul att veta om han tänker byta färg, de brukar väl byta tidigare annars? :)



Tacksam för svar! :)

GO TEAMSL! :D bästa bloggen genom tiderna! Med finaste ryttare och finaste hästar :D

2011-06-13 @ 12:12:01
URL: http://littleredrocker.blogg.se/
Postat av: Emma

fin bild <3 har bara en fråga: Spelar det nån roll om man rider med hopp-sadelgjord (magplatta) i dressyr, asså vanligen?? eller måste man ha det bara i hoppning!

2011-06-13 @ 14:24:24
Postat av: Evelina

Heej! Skulle MER ÄN GÄÄRNA vilja se filmer när du rider thonna! Kan du fixa de tror duu? :D <3

Kraam

2011-06-13 @ 14:58:54
Postat av: Jessica-

Hej! jätte fin blogg! Jag läser eran blogg dagligen och ni ger mig jätte mycket tips, både linn och sofia. Ni har gjort så att jag har kunnat "gått framott" med min ponny mera, ni inspererar en när man behöver det. ni är underbara! Skulle tycket det var roligt om ni tog upp den här kommentaren i ett inlägg,



Kram erat störta fan.<3

2011-06-14 @ 14:39:43
URL: http://twopony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0