Då var detta kapitlet i livet slut!

Sista skoldagen innan avslutningen, imorgon ska vi nämligen till någon ö med klassen och bara mysa och efter det middag med alla niorna. Idag har vi iprincip gjort allt som man inte får, man ska gå ur med avtryck ifrån sig?

Vi har haft matkrig, erkännt lite olika synder (haha) och dessutom DUNKAT denna i högtalarna som når ut över skolan -


Rektorn såg lite skeptisk ut där ett tag.. haha!

Från och med nu är det tveksamt om jag kommer uppdatera fram tills Torsdag..
Det är avslutningsmiddagar, avslutningar, lokalfester och ett gäng kompisar som ska bo hos mig under dessa dagar. Så ja, vi hörs nog inte förens på torsdag igen..

OCH DÅ HAR JAG SOMMARLOV!!


Skolavslutningen i 8:an. Genne kommer även vara med på min avslutning, så hon klickar säkert massa nice bilder ;D

Kommentarer
Postat av: cindy

skönt med sommarlov :D

2011-06-13 @ 17:18:12
URL: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vad roligt =)

2011-06-13 @ 18:40:31
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0