Åsiktsinlägg a la Genne

Vi har fått in god respons alla de gånger vi gör åsiktsinlägg - ni gillar att höra vad vi tycker, och att argumentera för eller mot. Vilket gör det hela väldigt intressant!

Det var längesedan jag gick in på en specifik sak djuptdjupt, jag skriver alltid vad jag tycker och tänker men med ibland ironi, ibland lite löst och folk tror kanske att jag är ganska slarvig tex, men det är mitt sätt att förmedla genom att vara en chill och skön person/med lite kaxiga inslag.. sån är jag ;)

I alla fall så har Linn tagit sig i kragen och skrivit en del åsiktsinlägg det senaste, så jag tänkte att jag får väl sluta vara så lat och ge mig in på ett regält åsiktsinlägg - som ni önskar höra!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kloning av häst

2011-06-12 @ 21:55:13
Postat av: j

vad gör ni när hästarna är ute och de åskar? tar ni in dom eller låter dom vara ute?

2011-06-12 @ 21:56:29
Postat av: Irma

hjälptyglar, bra eller dåligt ?

Copycats, irriterande eller lite småroliga ?

ska man ge sin häst vila eller hålla igång hela tiden all the time ?

Dressyrfolk/hoppfolk haha! Skulle vara kul att få veta om det!

Nu fick du lite att skriva om! :D

2011-06-12 @ 22:03:23
URL: http://irama.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad du tycker om folk som köper dyra hästar ( och inte kan rida) och tror att de genast får väldigt mkt bättre resultat

2011-06-12 @ 22:04:29
URL: http://hopparen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gymkhana!

2011-06-12 @ 22:26:06
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den medelmåttliga dressyrryttaren ;)

2011-06-12 @ 22:44:27
Postat av: Karin

åsiktsinlägg om dom som köper dyrare hästar för att få sig själv att se bättre ut ( då dom jag syftar på "inte kan rida") om du fattar vad jag menar.



Borde man inte ha en läromästare?



men som sagt, är man inte ett proffs kan man alltid se ut som ett.. ;)

2011-06-12 @ 22:48:53
URL: http://null
Postat av: Anonym

Vad du tycker om folk som köper dyra hästar "och inte kan rida" och tror att de genast får väldigt mkt bättre resultat och kommer kunna rida höfa klasser och sånt, som hon däruppe skrev



2011-06-12 @ 22:55:02
Postat av: Nelly

Tänkte på det dressyrmupparna tog upp om ponny sm i hoppning. Hur resonerar du om det skulle vara kul och veta när det vart så mycket snack om det:)

2011-06-12 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0