Ännu en varm tävlingsdag!

Kom precis hem, sönderbränd, från en lång tävlingsdag!
Min syster Maja har tävlat idag så var med och hjälpte henne, och även Nellie. Sedan kollade jag även in en ungponny som jag har fått förfrågan om att rida i 5-års championatet i höst, så ville såklart se hur den såg ut. I vilket fall som, så gjorde Maja två felfria superfina rundor!


Maja & Mitzy Light.

Nu ska jag dra mig ut till min egen stjärna, ut på en lång skrittpromenad och så får det nog bli favoriträtten - rivna morötter i äppeljuice till Lille-too ikväll. Fyfan vad bra han var igår ♥

Bilder får jag förhoppningsvis av Sofia ikväll, filmen är på G och kanske att någon av er har lite bilder att skicka från igår? [email protected] :D


Kommentarer
Postat av: Tilda

Hur länge har teamSL funnits? Jääättebra blogg♥:)

2011-06-05 @ 16:15:16
URL: http://ponnyjumping.blogg.se/
Postat av: Sofia - RACEHORSES

Hade varit kul om du ville visa lite bilder på ungponnyn du skulle rida :)

2011-06-05 @ 16:19:47
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0