Vilken rolig idé!

"skriv varför ni börja blogga och vad ni gåt igenom inom bloggvärlden?"

Åh, det här hade varit superkul att få dela med sig utav!
Min resa som storbloggare har ju inte alltid varit så hästintriktad som ni som följt mig läääänge vet.. ;)

Från början på "schalalaaolsson" tiden och till nu på "teamSL" tiden har det hänt en del saker med mig och mitt liv så att säga..





Sedan kom det värsta vändningen där håret istället blev brunt och svart och jag vet inte allt, livet förändrades ännu en gång riktigt mycket.. ;)

Gammal och mogen *tyckte jag då* ;)


..fast så var man inte riktigt det ändå!

Tills nu.. HERREGUD vilken resa - och jag vet att vissa av er följt med mig hela vägen!
Från en provocerande trettonåring med vitt hår och galena åsikter som tryckte på alla jantelagsknappar som fanns till att nu blogga på en endast hästblogg och våga visa mitt äkta ja - den helt vanliga tjejen Linn :)



..Men som tur är har jag inte blivit totalt gammal och tråkig - än på ett tag ;)

Det här är ett inlägg jag absolut ska lägga fokus på att få till!:D



Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med, en toppenide verkligen :D ser fram emot att läsa det sen ;D

2011-01-10 @ 23:14:35
Postat av: Madde

Jag har följt dig ända sen i början av schalalaaolsson-bloggen, och du har verkligen förändrats! ^^

Tyckte inte om dig alls i början, men jag fortsatte läsa din blogg bara för att du var så sjukt provocerande så man inte kunde låta bli :P Sen började du skriva lite "djupare" texter liksom, där du berättade vem du egentligen var, och då började jag tycka mer och mer om dig och din blogg :)

Jag ser verkligen fram emot att läsa det inlägget sen, ska bli superkul =)

2011-01-11 @ 09:31:52
URL: http://superponnies.blogg.se/
Postat av: johanna

HAha , min ide !! Kul XD

2011-01-11 @ 10:49:21
URL: http://schoonbeergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller meeed dom där uppe ^^

2011-01-15 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0