Vilken lång dag!

Hej på er grymmaste läsare!
Blev väckt klockan 12 idag, vilket jag inte minns, för jag somnade om och sov stenhårt tills 13.30 någon gång.. Då fick jag skynda mig upp för att åka med mamma till ett köpcentrum. Äntligen fick jag köpt mig ett par ordentliga löparskor! Blev även ett par löparbyxor, strumpor, en blingblingklock, linnen och lite sånt som alltid behövs.

Därför har jag inte haft möjlighet till uppdatering, kom hem för ett tag sedan, och måste packa! OM vi får ut transporten över stallplanen som är isgata, om vi lyckas leda ner hästarna till en bättre yte, om vi lyckas brodda av dom innan vi lastar, om de vill åka, om det inte blivit värre väglag, osv, så ska jag ju ner till skolan då vi börjar imorgon :( Ni kommer nog att få räkna med lite dålig update från mig det närmaste tyvärr.

Det är ren ISGATA överallt, livsfarligt! Funderar på att slänga på mina hästar ett par skridskor..?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ojoj, inte kul! Var iskana utanför stallet här med idag. Det där med skridskor låter inte helt fel alltså ;)

2011-01-09 @ 23:24:05
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0