Skönt med vardag igen!

Det ska faktiskt bli skönt med vardag igen känner jag, allt blir alldeles för flummigt på loven - även om det med behövs ibland!

Sista terminen i nian nu, viktiga betyg ska sättas och minst sagt viktiga besult ska tas! Hästarna ska ridas och trimmas så dom är i topp skick när alla tävlingar drar igång. För min och Winnetoos del blir Div. 1 det som drar igång tävlingsterminen på riktigt igen! Utöver det tillkommer allting annat, plugg, gymmet, kompisar och fest.

Det kommer verkligen bli en fullspäckad vår för min del. Men jag har bestämt mig för att verkligen njuta av den.. Sista ynka terminen på underbara Häggvallskolan med helt sjukt underbara 9B - det kommer inte bli lätt att lämna allt det. Även om det ska bli superkul med nya människor och nytt liv på sätt och vis då jag inte längre ska gå på en skola nära hemma, utan inne i göteborg. Helt nya människor - och helt nya möjligheter!

Världens bästa klass ♥

Winnetoo och jag.. Vi ska ha så JÄKLA ROLIGT tillsammans! Sedan får tiden utvisa vad som kommer hända, hur länge det kommer vara han och jag..

Fråga mig inte hur jag ska överleva att genomgå en försäljning utav min bästa bästa vän..

Men nu lägger jag min energi och min fokus på mig själv & mitt liv. Det här ska bli en bra vår!:D

Vi hörs imorgon, efter första skoldagen - vårterminen i nian!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linn!

Jag är själv 95'a och ska välja gymnasium i Göteborg. Är därför lite nyfiken på vad du har för planer / funderande? Vet du vilken skola det blir för dig?



Mvh

Sofia

2011-01-09 @ 22:27:57
Postat av: Nadja

Trodde du var äldre, iom att Sofia går ju i gymnasiumet, och att du skriver så sjukt bra texter! tex den med "tjejkommentarerna", väldigt bra skrivet!



Då är jag bara ett år yngre än dig, men lååååångt ifrån dig ridmässigt, du rider ju jättebra tjejen ;)

2011-01-09 @ 22:53:25
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

är du bara 95a???:O

2011-01-09 @ 22:55:35
Postat av: Helena

Hej :) En dum fråga, varför måste du sälja honom? Om du går i nian ärdu väl bara 15-16, och han är väl d-ponny? Eller har jag missat något? :P

2011-01-09 @ 23:04:44
Postat av: Sofia

Hej, jag går ettan i gymnaiet nu och måste verkligen säga till dig att njuta av sista terminen nu! Jag gjorde inte riktigt det i nian och jag saknar det jättemycket. så ta vara på tiden!



Eran blogg är jättebra btw haha :)

2011-01-10 @ 15:15:58
Postat av: Elin :)

Hej! Jag går också i 9an nu och ska snart välja gymnaisum, så tänkte fråga vad har du tänkt gå för linje? :)

- Btw, er blogg är sjukt bra ;)

2011-01-10 @ 15:54:50
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: Julia

Tänk inte redan på att sälja honom! Ha kul precis som du säger! Tänk också på att du behöver faktiskt inte sälja honom och absolut itne ha bråttom med det, du är absolut inte för stor för honom!!!!

2011-01-10 @ 17:13:10
URL: http://ryttarejm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0