Mot Ullared!

Precis kommit in, varit ute och tittat på de nya rummen och de nya byggnaden - som vi skall flytta in i imorgon. Jag, Martina, Tina & Lovisa har kämpat för att få bo kvar här inne i vår stora goa villa, men idag lät det svårt att få de att acceptera det igen.. till slut beslutade vi oss, vi hissade den vita flaggan och gav oss. Hjärtat sitter hääääär uppe, men vi ska ge det ett försök. Det kommer aldrig bli samma sak, vi har haft det helt galet i ett stort eget hus. Så himla mysigt och som en stor familj.. Nu ska både vi och kompisarna i lägenheten (5 pers) ut i det nya bygget, 18 tjejer i samma jävla studentkorridor - med bara ett "litet" kök. Jag kommer avlida, åh!

Ja ja.. hemska skolskit. (Ja lite posetivt att få eget rum att ha sina saker i osv, men men det finns så mycket saker så det är inget idé som jag kan babbla upp haha.)

I vilket fall så ska några av oss sticka till Ullared och shoppa lite till det nya rummen - ikväll rider vi pollarna.
Så det blir nog dåålig uppdatering från min sida idag igen, sorry dude!

Ha det i alla fall kalasbra, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: liza

tycker nog ni ska kämpa på för att behålla ert hus, lät ju skitnice :)) ge inte upp än!!

2011-01-31 @ 17:16:39
Postat av: Angelica

Genne, kan du inte ta lite bilder o visa hur rummen osv ser ut på skolan :)

2011-01-31 @ 17:19:59
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Åh, vill också till Ullared! :o)

2011-01-31 @ 17:23:55
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Anonym

Hej, jag har börjat funderat lite på vilket gymnasium jag ska välja och tycker att svenska ridgymnasiet låter intressant efterssom jag satsar på dressyr och vill bli vetrinär, så det vore jättesnällt om du sa vad du tycker om skolan osv:)

Tacksam för svar!:)

2011-01-31 @ 23:32:16
URL: http://remoont.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Angelica: Jag har lagt ut en den bilder, men de kommer säkert mer framöver! ;)

Anonym: Sveriges Ridgymnasium heter det :) Jag skulle nog valt ännu ett lite mer plugg (natur) för o lättare bli veterinär, här behöver du läsa vidare efteråt osv. =)

2011-02-01 @ 22:09:56
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: karolina

är det billigt med hästsaker på ullared? :)

2011-02-02 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0