Kallt som f*n

Var uppe tidigt idag och åkte med min syster som tävlade snögubbecupen!
Var även funktionär vid framhoppningen = KALL start på dagen!

Skulle egentligen åkt och gymmat nu, men hade lite feber inatt och känner mig lite krasslig så jag vågar inte riskera att bli mer sjuk nu. Dock ska jag rida Janicia och Winnetoo även idag, hade viljat hinna med Silvia också men det är nog tveksamt om jag gör det.. Ska nämligen iväg ikväll igen så, är ni förvånade eller? haha!



Funderar på att ha med lite små hinder i Winnies ridpass idag med, hade nog varit bra :) Dock blir han så jäkla het då, men just för den sakens skull är det ju bara bra om man rider ofta över cavaletti, bommar och småhinder för att han ska sluta göra en så stor grejj utav det så att säga.

Janicia ska ridas igenom idag, lösgörande arbete precis som igår :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur orkar du hålla igång så? upp tidigt, sen rida 3 hästar och gymma sen åka iväg? haha jag har en häst och när jag har ridit den på eftermiddagen vill jag bara hem o sova. Vad får dig att orka?

2011-01-03 @ 13:40:56
Postat av: Sara

hej :)

skulle inte ni kunna skriva ett inlägg angående vad ni tycker om att rida med gramaltygel?

skulle vara intressant att läsa era åsikter :)

2011-01-03 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0