Jobb, jobb, jobb

Sitter med hörlurarna och dunkar hög musik i klassrummet, och har tagit tag i allt jag har efter mig - och nya uppgifter. Har under hela Svenskalektionen fått klart och ivägskickat 5-6 arbeten, samt mailat med ett företag som skall köpa bilder av mig. Och på det hela så har vi haft strömavbrott i ca 35 minuter. Blir faktiskt lite stolt över mig själv, äntligen har jag fått klart skolarbeten som jag alltid puttar fram eller struntar i. Nu när jag ändå är igång så skall jag få klart något som jag har så svårt över, "Hästens Fysologi, hästen andas och hjärtat slår". När jag har gjort klart den så kommer jag att känna mig fri, skönt!

Funderar på vad jag ska göra med mina hästar idag. Hade varit skönt att få ut dom i skogen, dock har vi långt till skog och det är väldigt halt ute, och iskallt för den delen, så vet inte riktigt hur det blir med det. Men det var flera i klassen som var sugna så vi får väl se vart det slutar!

Och vet ni vad? Många skolor har ju bilder på skolan/sin utbildning, speciellt tex gymnasier som har bilder på antingen sina frisörelever, kanske hantverk osv. Sveriges Ridgymnasium har haft Varbergselever på sina stora flaggor, affischer och kataloger, men häromdagen fick vi som ville skriva upp oss på en lapp och ha chansen att lottas fram som de nya modellerna på de bilderna - jag blev en av dom! Och även Lovisa, min rumskamrat. Så nu får vi väl hoppas att vi inte failar allt för mycket på bilderna, hade inte varit helt kul.. återstår att se, imorgon klickas bilderna :D

Varbergs förra elever gjorde sig snygga på bilderna i alla fall tycker jag!

Enda bilden jag hittade, men som den saken där det står "Sveriges ridgymnasium" samt skylten på andra sidan där man ser en halv tjej, det är väl sådanna vi lär hamna på.. läskigt värre! (Bild från gymnasiemässa 09 då jag & Sandra stod en dag)



Kommentarer
Postat av: Emma - Grytagirls

åh så kul, hoppas mahjong kommer med på bilderna då med han är ju så snygg!

2011-01-27 @ 15:53:34
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0