Godnatt ♥

Dags för mig att ta en lång dusch och sedan sova!
Imorgon blir det sen uppdatering från mig, först efter skolan ska jag direkt till gymmet och efter det stallet och rida Winnetoo. Jag vet ärligt talat inte själv hur jag ska få ihop mitt liv den närmsta tiden framöver, har man bra planering då eller? haha!

Just nu håller jag på att flytta ner mitt rum en våning så jag får allt lite mer för mig själv här hemma, det tycker nog både jag, mamma och pappa är skönt ;) hihi. Sedan hålla igång hästarna och Winnetoo ska vara topp trimmad nu inför tävlingarna som snart drar igång. Gymmet har jag tänkt att hinna med 3-4 dagar i veckan från och med nu och dessutom går jag sista terminen i nian = HÖGT tempo i skolan. Sedan kompisar och fest lite här och var.. Jaja, fullspäckat schema är roligt! :D

Har dock lite planer, som fortsatt är hemliga, för att underlätta för mig och ge mina hästar en rättvis vardag. Ni kommer få höra om det så småningom - I promise! ;)

Men nu måste jag dra mig, så hörs vi imorgon igen!





Allt jag vill är att räcka till för dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0