Godmorgon bloggen!

Good morning sunshines!
Åh, vad jag blir glad varje gång jag klickar mig in hit! Nästan 2000 läsare igår med och massa massa positiva kommentarer rullar in - ni fyller oss verkligen med positiv energi hela dagarna ♥

Idag ska jag verkligen försöka komma med vettig och bra update, vi får väl se hur det går? ;)
Men ni är sååå värda det, och jag SKA göra mitt bästa för att hinna med allt även denna dag! Sista lovdagen ju..

Det kommer blir knepigt för mig när skolan börjar - ingen idé att säga annat. Jag ska rida, gymma, plugga, träffa kompisar och driva en utav sveriges största hästbloggar..? Ni hör ju själva! Men jag SKA klara det, för jag tänker never ge upp, så fungerar inte jag! Så jag hoppas ni hänger med oss till våren och följer oss i resultat, motgång som medgång..? :D

Det är TACK vare ER vi är där vi är med den här bloggen idag, på bara ett fåtal veckor har ni tillsammans med oss tagit bloggen till toppen! Vi kan bara tacka :')






Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

LOVE på eran blogg och er :D <3

2011-01-09 @ 09:59:59
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Elin

Vet ni något om att Racesafe säkerhetsvästrna inte får användas 2011 ? Tacksam för svar ! :)

2011-01-09 @ 10:10:17
Postat av: jjuliah

sötnosar! :))

2011-01-09 @ 10:55:43
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/
Postat av: caroline

jätte gullig blogg och jag tkr att alla borde ha överseende med uppdateringen sen. du har trots allt ett liv också och det är viktigare att leva än att uppdatera. vill bara säga, känn ingen press, det är din/er blogg och ni uppdaterar som ni vill. dock skulle det kanske vara smart om både sikta in sig på eventuellt 1/2 inlägg om dagen, uppdaterar ni två ggr var så blir det snabbt 4 inlägg. hellre kvalité :)

2011-01-09 @ 12:32:42
Postat av: Johanna

Jag tycker er blogg är väldigt bra och jag blir alltid lika peppad inför att åka till stallet efter att jag har läst den :)

2011-01-09 @ 12:45:03
Postat av: josefine

Jag har e fråga om Tretorn stövlarna till er båda ;)

Jag har hört från olika håll typ att tretorn stövlar sliter jätte mycket på sadeln när man rider med dem?

Har era gjort det?



Kram!

2011-01-09 @ 16:17:37
Postat av: Sofia Genne

Elin: Nej detta har vi inte hört!

Tack ni andra!

Josefine: Jag har inte märkt av det..

2011-01-09 @ 22:48:47
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0