Godmorgon!

Godmorgon på er, lördag - sjukt skönt!:D

Planerana för idag är chill, vilket också känns jätteskönt faktiskt. Stressar alldeles för mycket i vanliga fall, inte bra. Ska plugga ordentligt och ta tag i allt som har med skolan att göra och fixa klart några arbeten osv. Det ska jag börja med DIREKT så jag får gjort det helt enkelt!

Ridmässigt idag är det Winnetoo som ska skrittas ut långt och ungponnyn Wilma som ska ridas. Där är det inte direkt några konstigheter heller, skritt ute på min älskade Winnie är bara mysigt och Wilma är så himla fin och rolig! Dessutom kör Mikaela hit henne till manegen vilket underlättar för mig jättemycket också.

Ikväll blir det årsfest med SHRF!

Nu måste jag återvända till trissta gamla kungar och andra världskriget och annat i den stilen.. Vi hörs sedan!


Saknaden efter att tävla ute på gräs är just nu enorm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0