Godmorgon!

Väntar just på att plattången ska bli varm så passar på att uppdatera lite!
Tisdag idag och jag har fortfarande inte blivit frisk :O Mer än en vecka sedan jag blev sjuk nu ju. Suck!
I alla fall, en ganska lugn dag i skolan och sedan blir det dressyr för Winnies del ikväll. Har rätt mycket plugg efter det också.

Stort tack till ALLA som var med och diskuttera gymnasium - verkligen! Det är till stor hjälp :)
Ni som gått/går Kitas får gärna lägga till [email protected] och höra av er där. Era åsikter är superviktiga och bra för mig att höra!

Nu ska jag dra mig igen, vi hörs ju mer sedan såklart!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Plattar du håret varje dag?

Vad använder du för hårmedel osv?? :)

2011-01-11 @ 10:24:18
Postat av: tilda

söt bild!

2011-01-11 @ 13:06:13
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/
Postat av: bella-skötare på welshponnyn Amour

vad e du för sjuk? hoppas du blir bättre

2011-01-11 @ 15:18:45
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0