Dressyrträning!

Idag är det träning för Maria som gäller för mig och Winnetoo!
Verkligen skönt då han är super pigg just nu och då är det så mycket enklare när någon står på marken och kan komma på bra trix osv. Annars låser jag mig lätt och känner bara "det här fungerar verkligen inte" och då fungerar det såklart ännu sämre ;) Jag brukar iofs nu för tiden kunna ta mig i kragen och lösa "problemen" men ändå - mycket bättre med världens bästa Maria på marken!

I helgen är det tvådagars träning för Björne Carlsson där första dagen brukar handla om lydnad och känsla och andra dagen lite mer höjd och tekniskt! Dom träningarna brukar ge HUR mycket som helst! Björne är grym men också hård, han har ridit på hög nivå i hoppning själv och fött upp massor med fina hopphästar - han kan sin grej så att säga. Så jag hoppas att även denna helgens träningar kommer ge lika mycket som det brukar :)

Några bilder från en träning för Björne för ett tag sedan -







Kommentarer
Postat av: Jessika

Väldigt snygg ponny :)

2011-01-20 @ 16:23:59
URL: http://www.enryttare.blogspot.com
Postat av: Anonym

då kanske man kan hoppas på lite filmer från träningarna i helgen då? (a)(a)(a) :D

2011-01-20 @ 17:00:48
Postat av: Amanda

ja vi vill ha filmer från träningarna! xP å bilder! =P

2011-01-20 @ 17:01:52
Postat av: johanna

Väldigt fin ponny!

Fina bilder också ! :D

2011-01-21 @ 18:16:51
URL: http://sthlmsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0